Mokytojų taryba – nuolat veikianti lopšelio-darželio savivaldos institucija mokytojų profesiniams bei bendriems ugdymo klausimams spręsti. Ją sudaro lopšelio-darželio direktorius, direktoriaus pavaduotojas ugdymui, lopšelyje-darželyje dirbantys mokytojai ir kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys darbuotojai. Į posėdžius gali būti kviečiami ir kitų savivaldos institucijų atstovai.
Mokytojų tarybai vadovauja lopšelio-darželio direktorius.
Mokytojų tarybos posėdžiai šaukiami ne rečiau kaip vieną kartą per tris mėnesius. Į posėdžius gali būti kviečiami ir kitų lopšelio-darželio savivaldos institucijų atstovai.
Mokytojų tarybos posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai Mokytojų tarybos narių. Nutarimai priimami dalyvaujančių narių balsų dauguma.
Mokytojų tarybos funkcijos:
- aptarti praktinius švietimo reformos įgyvendinimo lopšelyje-darželyje klausimus, svarstyti vaikų ugdymo(si) rezultatus, pedagoginės veiklos tobulinimo būdus, grupių komplektavimo, ugdomosios veiklos planavimo tvarką;
- įvertinti lopšelio-darželio veiklos programą, aptarti ugdymo tvarką, ikimokyklinio ugdymo programos realizavimą, vaikų brandumą mokyklai;
- aptarti skirtingų gebėjimų vaikų ugdymo organizavimo principus, konsultuotis su sveikatos priežiūros darbuotojais;
- analizuoti su lopšelyje-darželyje dirbančiais specialistais vaikų sveikatos, ugdymo(si), poilsio, mitybos ir kitus klausimus;
- rinkti atstovus į lopšelio-darželio tarybą;
- svarstyti siūlymus dėl mokytojų skatinimo;
- vertinti lopšelio-darželio administracijos veiklą, pritarti vadovų atestavimuisi;
- analizuoti lopšelio-darželio vidaus audito rezultatus.